Monday, 20 August 2012

hari raya kedua!!njoy guys!!

hyep hyep hyep sume!!
itew dh kmbali on the blog..!!
hehe...ary ny itew nk ckp psal novel yg itew nk post....itew igt nk buat novel cinta islamik tp itew x reti lar...so itew buat novel cinta biase2 je lah ek.....hehe...kalau korg nk tw,ary ny itew x dpt duit rye pon...hurmm...sedih itew..tp x pe..itew kn dh besar,sbb tu kot org x bg duit rye kt itew..
 anyway,ny tajuk novel yg kita akan post keyh....'KAU DI HATIKU'..amacam,ok x???klau x ok pon xpe...6t korg tolong suggest lar keyh...
itew ny bkn pandai sgt buat kerja2 cm ny..maklumlah,sy bdak bru blajar...6t itew post kn novel tu for the next post keyh...till then,CHAO!!

No comments:

Post a Comment